Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

by - 4:21 PM

SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA| Bila sebut raya semua nak kelihatan cantik. Betul tak? Nak baju serba baru, nak rumah kelihatan baru. Dan paling disukai wanita adalah offcourse nak diri kelihatan cantik. Ada ke wanita yang taknak cantik, maybe ada tapi 1 dalam sejuta kot..hihihi. Memang dah lumrah wanita dengan kecantikan.

Time raya tulah kita akan jumpa sanak saudara. Kan? ada yang jumpa setahun sekali pun ada. Time rayalah masa nak kunjung mengunjung sanak saudara yang jauh. Pernah tak kena kena tegur dek saudara, makin sihat kau ye, eh makin berisi kau. Haish, rasa taknak dengar perkataan tu tahun ni... Macam Gie sendiri dah set target raya tahun ni nak lose 10kg. Gie yakin pada diri akan berjaya sekiranya konsisten dengan Set Puasa Shaklee. 

Dengan Kombinasi Internmittent Fasting (IF) dan pengambilan Set Kurus Shaklee pasti Gie berjaya capai target tersebut. Alhamdulilah sekarang konsisten amalkan IF, Gie dah berjaya lose 5kg. Walaupun makan tak eat clean, Gie masih lagi makan makanan favourite seperti nasi berlauk, kuih dan kek. Tapi bukanlah setiap hari. Biasanya hujung minggu Gie akan makan makanan favourite. Yang pastinya konsisten buat IF setiap hari. 

Gie nak share tentang Set Puasa Shaklee yang mana sangat membantu kurus dengan cara yang selamat. Bagi yang mempunyai masalah kesihatan, produk shaklee adalah natural sangat membantu improve kesihatan kepada lebih baik. Bukan sahaja dapat berat yang diidamkan malah kesihatan bertambah baik. InshaAllah.


set kurus shaklee


Ada apa dengan Set Hello New You Shaklee. Set kurus Shaklee adalah gabungan beberapa produk yang membantu puasa dengan lebih bertenaga dan pada masa yang sama menurunkan berat badan serta inchloss. Didatangkan dengan Protein Cinch Shake, Lecithin, Omega dan Herb Lax. Paling Best setiap pembelian set kurus ni anda akan menerima satu tong Cinch shake perisa chocolate PERCUMA. Khas untuk pembelian Set Hello New You Shaklee sahaja tau. Malah setiap pembelian ini akan dapat 1 botol shaker yang sangat exclusive, penghantaran ke pintu rumah secara percuma dan keahlian percuma. Untungkan! sangat untung kerana anda JIMAT RM299.50. Untuk maklumat selanjutnya boleh berhubung terus dengan Gie melalui Whatsapp Shaklee Kuala Terengganu.


Okay, Gie share serba sedikit info tentang setiap produk dalam Set Hello New You Shaklee.


1. CINCH SHAKE



Protein Shake adalah minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat. Ia membekalkan nutrien seumpama satu hidangan, tetapi rasanya enak seperti pemanis mulut. Ia kaya dengan protein dan kalsium. Ia mengandungi serat yang tinggi iaitu 6gram setiap hidangan dan paling penting ia tanpa kolestrol. Antara manfaat yang lain adalah:-

  • Mengawal berat badan
  • Mengekalkan jisim atau menguatkan otot
  • Individu yang berpuasa untuk mengurangkan rasa lapar dan meningkatkan rasa kenyang
  • Bermanfaat untuk detoks
  • Mereka yang sedang dalam regim kecergasan
  • Sajian selepas bersenam yang cepat dan berkhasiat
  • Dipertingkatkan dengan leusina untuk membantu membina dan mengekalkan otot bagi mencapai berat badan yang lebih sihat.

2. OMEGA GUARD
kurus dengan omega


Omega Guard Shaklee adalah  Minyak Ikan Berpekatan Tinggi. Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 1080mg Omega-3 (540mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh). Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam OmegaGuardTM menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir. Antara manfaat yang lain adalah :-

  • Meningkatkan kadar metabolisme
  • Meningkatkan kadar pembakaran lemak
  • Mengawal paras lemak yang sihat
  • Meningkatkan rasa kenyang
  • Meningkatkan paras insulin yang sihat
  • Mengurangkan tekanan
  • Memelihara tekanan darah yang sihat serta pelihara saluran darah daripada tersumbat


3. LECITHIN

lecithin bantu kurus

Shaklee Lecithin diperbuat menggunakan sumber semula jadi daripada kacang soya. Lecithin adalah bahan berlemak yang penting dalam sel-sel badan dan boleh didapati dalam makanan seperti kuning telur, kacang soya dan organ haiwan. Lecithin mengandungi kolin (cholin), iaitu nutrien yang penting untuk mengawal atur fungsi utama badan bagi mengekalkan kesihatan yang baik. Detail tentang lecithin boleh ke posting Gie sebelum ni Wajib ambil Lecithin


4. HERB LAX
set kurus shaklee

Rasa Tersekat? Seringkali, kita akan mengabaikan pengambilan serat dan air secukupnya terutama ketika musim perayaan ini. Jangan risau, kerana Herb lax adalah campuran proprietari yang termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Ia juga membantu melegakan sembelit ringan yang disebabkan pengambilan serat dan air yang rendah. Antara Manfaat lain herblax adalah :-

  • pembersihan najis yang tersekat
  • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.


Haaa, nak berjela-jela mengarang tentang Set Hello New You Shaklee mestilah nak tahu apa feedbacknya. Cakap - cakap kosong mana ada nak layan, nak percaya kan! Gie pun sama jugak, sebelum cuba apa-apa produk mestilah nak tahu sejauh mana keberkesannya..


Mula-mula Shaklee announce tentang Set Kurus Shaklee ni, paling WOW skali bila tengok testimoni rakan Shaklee. Nah, Gie share beberapa testimoni untuk tatapan. 


testimoni set kurus shaklee


testimoni set kurus shaklee

testimoni kurus dengan shaklee

WOW kan! ni adalah testimoni terkini tau, bukan gambar lama. Alahai geram tengok kualiti gambar yang ku ambik.Tak pandai bab mengedit. Hahhaha, apalagi nak tunggu. Jom join Gie Kurus sebelum raya dengan set kurus Shaklee. Untuk pengetahuan, team Gie pun ada buat Group khas untuk Internmittent Fasting (IF). Special untuk ahli yang berdaftar untuk team Gie sahaja. Contact me okay 😊



#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

You May Also Like

0 comments