CARA KURUS DENGAN SHAKLEE

by - 11:44 AM


Assalamualaikum, Terima Kasih Gie nak ucapkan pada yang sudi singgah Blog Gie. Jika sebelum ni Gie share berkenaan Intermittent Fasting, kali ni Gie nak share berkaitan Cara Kurus dengan selamat dengan SET KURUS SHAKLEE. Kurus dengan Sihat, Selamat dan InsyaAllah Berkesan.

SET KURUS SHAKLEE, juga dipanggil set HELLO NEW YOU. Perjalanan Transformasi anda bermula di Sini. Hasil yang terbukti yang diakui oleh Sains. Haaa,gitu trademark Shaklee..hihihi.Dulu sebelum kenal dengan SET KURUS SHAKLEE (HELLO NEW YOU), dah macam-macam cara Kurus yang dah Gie cuba. Diet Atkins antaranya. Dan dan macam-macam produk Kurus dah cuba.

Sehinggalah Gie jumpa SET KURUS SHAKLEE, program transformasi HELLO NEW YOU. Gabungan set HELLO NEW YOU dengan kombinasi Intermittent Fasting memang sangat sesuai dan kehidupan seharian. Tak rasa terbeban bila nak kurus. Boleh Match dengan gaya hidup kini.

Ni adalah SET KURUS SHAKLEE yang diperkenalkan dengan HELLO NEW YOU.

Tambahan Pulak sekarang memang tengah PROMOSI tau set New Hello You ni. Inilah masanya yang sesuai untuk kita ubah cara hidup kita kearah lebih seimbang dan sihat. yelahkan, umur semakin bertambah, mestilah bila dah Tua mestinya nak sihat dan aktif. Pilihan Set Kurus Shaklee ni adalah tepat untuk orang yang ingin mengekalkan gaya hidup yang sihat.

Apa ada dengan SET KURUS SHAKLEE  ni. Okay, Gie share sedikit info tentang produk yang ada dalam SET HELLO NEW YOU Shaklee. 


Mengapa “Hello New You”? 

Dibuktikan oleh Sains

Disokong dengan kepakaran sains dan nutrisi, produk-produk kami seperti Cinch Shake membantu memberikan hasil yang lebih daripada yang anda inginkan.


Dibangunkan oleh para saintis dan penyelidik, produk-produk dalam program ini diformulasikan dengan menitik beratkan keperluan anda untuk memberikan pendekatan pengurusan berat badan yang lebih selamat, lebih sihat dan berkesan.


Bila kita buat Intermittent Fasting pasti kita nak dapat The Best result kan? Selain dari pengambilan Set Kurus Shaklee, pengambilan Vivix sangatlah digalakkan. Kenapa vivix? Untuk pengetahun uols Vivix Shaklee ni bersifat anti radang, anti diabetic, antioksidan dan antigiogennesis kerana kandungan Polifenol dan Resveratrol di dalam Vivix. Dengan pengambilan satu sudu teh sehari Vivix dapat mengurangkan rasa craving pada makanan manis. Haa bagus kan! Selain tu jugak ia bantu mengelakkan protein AGE terbentuk. Bukan saja dapat berat badan yang ideal tapi nampak muda dan sihat.



Tambahan bulan ni adalah bulan Promosi bagi kedua-dua produk di atas. Pembelian Set Kurus Shaklee @ Set Hello New  You anda layak dapat 1 Cinch Chocolate secara Percuma! Bukan itu saje tau, anda juga layak dapat Membership Shaklee secara Percuma (Jimat RM35). 

Dan bukan itu sahaja,anda jugak layak join Group Intermittent Fasting khas under Group Upline Gie. Bertuah tau. 

Jemput baca Pautan lain berkaitan Intermittent Fasting. Terima Kasih


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.


You May Also Like

0 comments