Duit Raya Awal Shaklee

by - 1:13 PM

Duit Raya Awal Shaklee | Bila sebut Duit Raya takde orang tak excited kan! Lebih-lebih lagi anak-anak. Tak sabar nak raya, nak kumpul duit raya. Bagi parent pulak semestinya nak sediakan yang TERBAIK untuk menyambut hari Raya. Yelaa, raya setahun sekali je.

Tapi tahun 2023 kemungkinan ada sedikit cabaran buat parent dalam menyediakan persiapan yang terbaik untuk keluarga. Mana taknya. Bukan setakat persiapan raya kena sediakan, malah kena add on persiapan persekolah lagi. Bulan 3 kena sediakan persiapan untuk menyambut persekolahan bagi sesi 2023/2024 dan menyambut ramadhan serta aildilfitri.

Macam Gie dan suami sendiri, memang amat terasa dengan menguruskan bajet kali ni. 4 orang anak Gie semua bersekolah. Sorang tadika, 2 orang sekolah rendah dan seorang sekolah menengah. Bila dihitung bajet takyah cakaplah memang bikin pening kepala. Apatah lagi kita ni berada digolongan M40. Golongan Marhean la katakan😅.

Alhamdulillah, syukur 10 tahun yang lalu ditemukan dengan bisnes Shaklee. Walaupun bisnes Shaklee hanya side income / part-time namun Gie sudah perolehi income sebanyak 200K sepanjang 10 tahun bersama Shaklee. Bulan Februari yang lepas Gie telah dijemput untuk menghadiri satu event Shaklee yang mana khas untuk Business Leader sahaja. Rasa Bertuah sangat kerana berapa dalam circle tersebut.

Shaklee telah membayar RM372 Juta kepada SID dalam tempoh 3 tahun. Awesome sgt kan!

Untuk pengetahuan, Shaklee tanpa gagal membayar bonus kepada SID yang layak menerima bonus setiap 14hb setiap bulan tau. Tahun ni kita bakal menyambut aildifitri pada 22 April 2023, insyaAllah dan semua SID Shaklee akan menerima bonus pada 14 April 2023 iaitu 1 minggu sebelum ketibaan syawal.  Sempat sangat nak sediakan persiapan untuk syawal kan!.

NOW, Gie nak ajak anda yang sedang runsing memikirkan bajet raya tahun ni join PROJEK DUIT RAYA dengan team Gie. Semestinya ramai parent sudah menyediakan kelengkapan persekolahan anak-anak.

Duit Raya 2023

Sebelum ni Gie pernah share tentang Set Puasa Shaklee didalam posting sebelum ini. Tahu Tak, anda boleh jana income dengan Set Puasa Shaklee 1-2-3. Anda bukan sahaja menerima manfaat dengan set puasa tersebut malah anda membantu orang lain menerima manfaat yang sama. Bukankah itu satu ibadah? malah anda menerima income tambahan dengan tersebut. 

Cara dapat Duit raya 2023

Bestnya kalau dapat duit raya RM1000 Kan! Mesti melompat gembira dan syukur! Banyak benda boleh buat, persiapan raya, boleh beri lebih pada mak ayah dan anak-anak! Boleh beli baju raya idaman! Syokknya.. 

Untungnya sekiranya anda join group kami, anda tak perlu pening kepala. Semua disediakan. Tips marketing dan strategik disediakan! Anda hanya perlu BUAT sahaja. Tunggu apa lagi, sekarang hubungi Gie untuk tindakan selanjutnya. Hanya klik link ni Giefauzieyah terus ke talian Whatsapp Gie.

Sepanjang lebih 10 tahun Gie dengan shaklee, paling membahagiakan adalah duit bonus kami dapat awal. Mudahnya bisnes Shaklee kerana anda tak pening kepala, kerana anda boleh mula dengan :-
  • Tanpa modal
  • Tanpa pegang stock
  • Tak perlu handle postage
  • Tak pening materials sebab semua provided!
Just kena rajin dan betul betul nak sahaja kan? Team Gie pun tak kurang hebat memasing share tentang peluang nak bantu lebih ramai jana Duit Raya Awal Shaklee.


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.




You May Also Like

0 comments