Shaklee Fun Day

by - 11:37 PM

bisnes shaklee


Shaklee Fun Day | Memang betul-betul seronok sangat sebab pelbagai ‘hadiah’ yang ditawarkan! Bukan untuk Ahli Shaklee sahaja, malah untuk daftar ahli baru pun banyak sangat gift ditawarkan.

Kisahnya Shaklee tiba-tiba buat suprise dengan program FUN DAY. Buat mereka yang buat Bisnes Shaklee event macam ni lah yang paling dinanti-nantikan.
Sebab Apa?

Sebabnya kali ni bukan sekadar ada giveaways yang banyak bagi setiap pembelian tapi siap ada potongan harga sehingga 40% lagi. Iye, Shaklee sangat-sangat jarang buat potongan harga ni. Bagaikan once in a blue moon la bila ada buat potongan harga sehingga 40% ni.

Walaupun Gie tak dapat nak Join secara dekat dan hadir ke Branch Shaklee, tapi tak bermakna Gie tak boleh join Shaklee Fun day ni. Boleh je order direct dengan staff Branch. Tapi untungnya Team YMS, Master Wan Muliani wakil YMS pergi Branch KB pada hari tersebut. Untung bila ada dalam circle bisnes yang betul kan!


cara jadi ahli shaklee
Suasana riuh-rendah FUN DAY di Shaklee Kota Bharu

Yang mana Special Promo 40% tu?

Untuk potongan 40% ni Shaklee jadikan sebagai Special Promotion sepanjang hari Fun Day ni. Antara produk yang dapat 40% ni ialah Youth Night Cream. Tapi kuantiti sangat limited. Selebihnya ada potongan 5% untuk Youth Oil Cleanser dan Youth Skin Toner. Manakala untuk 10% bagi pembelian Youth Set Cleanser, Toner dan SPF. Yela dah nak raya ni kan? Ramai sangat order untuk kelihatan lebih cantik di hari raya nanti.


Kelebihan ahli baru yang daftar hari itu:-


1. Ahli baru akan menerima hadiah ekslusif dari Shaklee. Daftar ahli rm 35 je. Belian 100uv akan menerima umbrella Shaklee. Harga biasa kalau nak beli rm 28.


2. Boleh try minuman Cinch yang berbagai rasa iaitu flaver Vanilla, coffee Latee dn Choclate.


3. Dapat pemeriksaan Kesihatan dan Konsultasi percuma oleh pakar Nutritionist Shaklee


4. Setiap pembelian 100UV akan menerima 1 gift. jika beli 500UV dapat 5 gift, Memang bestkan. Siapa yang hadir hari tu memang tak balik dengan tangan kosong.


Kelebihan bagi Ahli lama:-


1. Jika kita membawa ahli baru masa itu, Shaklee akan memberi kita gift yang sangat menarik. Gift sangat terhad siapa cepat dia dapat. Antara hadiah yang menarik seperti Pouch Shaklee, Note Book Shaklee, mug . beg dll.( rujuk pada poster di atas)


2. Setiap pembelian 100uv akan menerma 1 gift, Lebih banyak kita beli masa tu lebih banyak gift yang kita akan dapat.


3. Di event itu kita akan bertemu dengan downline, sideline dan Master-Master yang hebat untuk kita dapatkan pengalaman mereka.


4. Selain dari kita dapat rasa air minuman Cinch, Kita juga di hidangkan dengan air Performance Drink. Memang terbaiklah dapat menghilangkan dahaga dan memberikan tenaga tambahan.


4. Special Youth promo juga ada. Banyak sungguh diskaun yang best-best.






youth shaklee



Sales RM30,000++

Alhamdulillah, sepanjang FUN DAY Shaklee yang berlangsung dari pukul 12 tengahari sehingga 6 petang keseluruhan Sale pada hari tu saje adalah sebanyak tiga puluh ribu lebih. Memang best sangat feeling dia. Meriah betul team YMS duk update sale memasing. Tak Sangka sale pada hari tu Lebih RM30K.

Inilah salah satu Keistimewaan Bisnes Shaklee untuk pengetahuan uols. Berminat dengan bisnes Shaklee, jom contact Gie tau. Klik je link Whatsapp kat bawah. 

#Blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

Giefauziah

You May Also Like

0 comments