Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

by - 8:30 AM

Shaklee Suplemen terbaik di Malaysia | Jua dihati saya. Kenapa Gie cakap suplemen Shaklee adalah terbaik. Salah satunya suplemen Shaklee lebih 60 tahun bertapak di negara kita, Malaysia dan ia sudah berusia lebih 100 tahun di pasaran dunia.


“ Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan. ” Dr. Forrest C. Shaklee - Pengasas, Shaklee Corporation




SEJARAH

Dr. Forrest C. Shaklee merupakan orang penting dalam kewujudan produk Shaklee ini. Tanpa beliau mungkin produk ini tidak tercipta. Beliau telah menciptakan "Shaklee's Vitalized Minerals" pada tahun 1915. Bermula tahun 1956, beliau telah mengasaskan Shaklee Corporation dengan dibantu oleh dua orang anaknya dalam menghasilkan produk nutrisi suplement. Ya, pada tahun tersebut merupakan permulaanera Shaklee ini.


Produk Shaklee telah berkembang secara meluas dan mula bertapak di beberapa buah negara iaitu Canada, Japan, Malaysia, Mexico, Taiwan, China dan Indonesia.


Okay rasaya cukup sudah mengulas tentang sejarah Shaklee ini. Berbalik kepada tajuk utama:


Kenapa Gie Pilih Shaklee? Sedangkan ada banyak suplemen lagi diluar sana yang lebih murah dan dikenali.


Jom kita semak satu- satu. 

 Kualiti ⁣

Shaklee telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.⁣

Semulajadi⁣

Terdapat banyak produk diluar sana yang dijual adalah sintetik, ini kerana kos untuk pembuatan dan sumber bahan semulajadi sangat mahal. Macamana nak tahu vitamin anda semulajadi atau sintetik? cek vitamin anda, jika ada silica gel atau biji biji putih dalam vitamin anda itu petanda ia adalah sintetik. Bahan natural tidak memerlukan silica gel itu untuk tahan lebih lama.⁣

 Harga⁣

Kos pembuatan dan bahan mentah semulajadi lebih mahal, no wonder vitamin sintetik lebih murah berbanding produk natural.⁣

 Keselamatan⁣

Vitamin sintetik sukar larut dalam badan maka ia memberi efek pada kesihatan dalaman kita berbeza dengan produk natural ia lebih mudah diserap dan selamat untuk diamalkan dalam masa jangka panjang.⁣


Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan kerana produk tersebut sentiasa selamat, sentiasa bekerja dan sentiasa hijau dalam kehidupan kita.


Semua orang memerlukan kesihatan yang baik untuk melakukan kerja setiap hari. Tanpa kesihatan yang baik semua pekerjaan yang kita lakukan kurang sempurna berbanding kita memiliki kesihatan yang sangat baik. Mari kita ramai-ramai kenali vitamin shaklee yang bagus untuk kesihatan ini.


Keistimewaan Vitamin Shaklee Untuk Kesihatan

Shaklee Sentiasa Selamat

Lebih daripada 80 ribu ujian kualiti dijalankan dalam setahun bagi memastikan keberkesanan dan ketulenan sebenar dan lebih daripada 350 ujian terhadap ramuan botanikal baru bagi pencemaran logam berat, racun serangga dan lain-lain.


Shaklee Sentiasa Bekerja

  1. Lebih $300 juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk.
  2. Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen.
  3. Disokong oleh bukti kajian sains dan makmal yang terdapat didalam 90 bahan kajian penerbitan.
  4. Penemuan kajian terbaru pada tahun 2007 menunjukkan pengamal suplemen produk ini memiliki tahap kesihatan yang lebih baik.

Shaklee Sentiasa Hijau

Shaklee menggunakan bungkusan yang bebas dari bisphenol -A, phthalates dan toksik dakwat.


⁣Sebelum Gie pernah share tentang Internmittent Fasting dan Set Kurus Shaklee yang Gie konsisten amalkan sampai sekarang. Hampir 11 tahun mengamalkan suplemen terbaik dan sudah tentu banyak kesan yang positifnya. Di antaranya Gie sendiri yang mempunyai masalah 'GERD' dan dengan suplemen terbaik inilah Gie telah pulih dari masalah GERD. Terutamanya ESP Shaklee memang takleh miss. 


Supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.

Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.

Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.


Shaklee adalah pilihan suplemen terbaik bagi keluarga Gie. Apakah pilihan Suplemen Terbaik anda? 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

You May Also Like

0 comments