Vitamin Kulit Cantik dengan Harga Rahmah

by - 11:34 AM

Wanita dan Kecantikan adalah sangat sinonim | takde wanita yang taknak cantik Kan! Malah lelaki sekarang pun berfikiran kehadapan, sangat menjaga penampilan dan rupa. Now, Gie nak share satu berita baik untuk anda yang sedang mencari-cari produk yang selamat serta berkesan dengan harga murah. Cantik dengan harga bajet atau sekarang ni dikenali sebagai harga Rahmah. 

Bagaimana nak kulit cantik dengan harga Rahmah? haaaa,nilah persoalannya. Dan Gie ingat menwar -warkan dengan promosi Pakej Rahmah yang diperkenalkan oleh Shaklee.Menyeru seruan Kerajaan gitu...

Bermula 1 April sehingga 31 Mei 2023, Shaklee melancarkan kempen Promosi Pakej Sihat dengan Harga Rahmah. Sihat dan Cantik bermula dari dalam. Apa yang kita makan, itulah yang menentukan kesihatan dan kecantikan luaran seseorang. 

Ini adalah satu berita baik untuk anda yang sedang mencari produk kesihatan yang Bonusnya kecantikan inilah adalah yang TEPAT untuk anda.

Apa itu Set Rahmah Shaklee? Shaklee mempromosi set Rahmah dengan membawakan 2 pakej yang harga tak masuk akal! Percaya tak.

set rahmah shaklee

Set Rahmah membawakan pakej kombinasi 2 produk iaitu gabungan ESP mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour dan Sustained Release Vita-C Plus.Nampak tak harga yang dipaparkan di poster di atas. tak masuk akal kan?

Tahu tak satu tong ESP harganya adalah RM139 (ni adalah harga bagi membership) dan sebotol vitamin C berharga RM92 (harga membership). Namun, denga pakej Rahmah ni anda dapat memiliki 2 produk dengan harga B40 tau. Hanya RM99 sahaja. Bukan itu sahaja yang ditawarkan, malah anda akan dapat PERCUMA pendaftaran keahlian yang berharga RM35 (jimat lagi)

Promosi Set Rahmah ini dibawa dengan 2 pakej iaitu :

1) Set A => 1 Tong ESP + 1 Botol Vitamin C = RM99 (Free Membership RM35)

2) Set B => 2 Tong ESP + 2 Botol Vitamin = RM188 (Free Membership RM35 + Free Postage RM10)

Ini lah peluang terbaik untuk anda lakukan perubahan yang besar dalam hidup anda. Dengan harga bajet anda mampu mengubah hidup anda. Anda bukan sahaja berpeluang mengubah diri anda malah bermulanya dengan pembelian ini anda berpeluang mengubah kehidupan anda.

Bukan sahaja masalah kulit selesai (dengan izin Allah) malah anda berpeluang jana income dengan pembelian ini. Untuk maklumat lanjut anda boleh berhubung terus dengan Gie. Terus ke talian Whatsapp: http://surl.li/fznpf

protein murah


Ada apa dengan ESP Shaklee? anda boleh ketahui tentang ESP, resepi nak bancuh ESP bagi marvelous gitu serta kebaikan dan keburukan ESP yang perlu anda tahu sebelum memilikinya. 

Antara Kelebihan ESP : 

✅ Mencerahkan dan menganjalkan kulit .
✅ Mengecutkan dan mengatasi masalah jerawat 
✅ Mengatasi masalah parut dan jeragat .
✅ Memberi rasa kenyang lebih lama .
✅ Menganjalkan payu dara & punggung .
✅ Mengatasi gastrik & pedih ulu hati .
✅ Memberikan lebih tenaga .
✅ Mengatasi masalah cepat letih / lesu .
✅ Mencegah Osteoporosis (tulang rapuh) .
✅ Membantu dalam pertumbuhan sel sel baru .
✅ Milk booster bagi Ibu Menyusu.


BETUL KE ESP SHAKLEE BEST SANGAT?


Nih soalan paling FAMOUS di kalangan customer tau, lagi-lagi customer yang baru nak berjinak-jinak nak cuba SHAKLEE😍 

Jomm Gie share FEEDBACK customer yang dah pernah cuba minum ESP. 


✅KENYANG BERPANJANGAN
Ada customer selepas consume ESP dapat rasa perbezaan perut kenyang tu lebih berpanjangan daripada biasa. Kalau dulu tak consume ESP pagi-pagi, perut tak sampai pukul 10-11am pun dah MENGGIGIL ya Tuhan !
Selepas consume ESP? Lagi-lagi STUDENT, yang BEKERJA dari pagi sampai ke lewat petang, IBU MENYUSU,IBU MENGANDUNG Alhamdulillah memang bagi kesan ketara tau! Membantu untuk beri rasa kenyang tu lebih lama daripada biasa😊


✅OVER HARI-HARI NAK BELEK MUKA DEPAN CERMIN
Ada customer selepas consume ESP kulit makin bersih, dah tak KUSAM! Segala anasir-anasir jahat semua tak berani dekat dah ! Boleh dikatakan susah nak naik berbanding sebelum ni. Wowww! 😍


✅PARUT JERAWAT MUSUH WANITA
Ada customer selepas consume ESP parut jerawat cepat dan mudah untuk HILANG & PUDAR! Kalau dulu parut akan ambil masa yang sangat lamaaa untuk hilang ! Tekanan perasaan tau kalau ada bekas tompokan hitam kt muka😢😩 tak semangat nak keluar! 


✅SUSU MELIMPAH, ANAK GEMBIRA
Ada customer selepas consume ESP production susu makin banyakkk! Alhamdulillah, ESP juga ialah salah satu MILKBOOSTER 💪🏻👶🏻 Bila baby enjoy rasa kenyang, ibu-ibu pun tak mudah rasa emosi tau. 


✅ STRESSNYA RAMBUT GUGUR!
•Ada customer selepas consume ESP rambut kurang gugur ! Lagi-lagi mummy yang dah dah pernah bersalin kan,akan melalui fasa “rambut gugur” paling kronik dan HORROR! ESP bagus untuk mengurangkan rambut gugur.


So ada antara sini yang ada masalah sama macam saya sebut atas-atas ni? ESP recommended for you! Cubalahh! InshaaAllah you’ll love it ❤️



VITAMIN C PILIHAN RAMAI WANITA ABAD INI!

Ramai yang suka sangat dengan Sustained Release Vitamin C Plus dari Shaklee ni.


Sebab apa? 

Dah lah jimat wang ringgit, bertahan sampai 6 bulan taw. Dan banyak sangat kebaikan dan manfaat nya.

Antara Kelebihan Vitamin C : 

✅ Mencerahkan dan melembutkan kulit .
✅ Menjadikan tona kulit lebih sekata .
✅ Mengatasi masalah kulit sunburn .
✅ Merangsang penghasilan Collagen dalam badan .
✅ Memelihara kesihatan tulang, gusi dan gigi .
✅ Menguatkan sistem imuninasi tubuh .
✅ Mengatasi masalah jerawat .
✅ Melindungi sel daripada kerosakan disebabkan persekitaran & radikal bebas 


Tunggu apa lagi... Ini adalah masa yang TEPAT untuk anda ubah diri anda. Berminat dengan Set Rahmah Shaklee, jom contact Gie tau. Klik je link Whatsapp kat bawah. Untung Kan! Klik link Vitamin Kulit untuk info selanjutnya.

#Blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#SetRahmahShaklee2023


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

Giefauziah



You May Also Like

4 comments

  1. Nuha suka sangat ESP & Vit C Shaklee

    ReplyDelete
  2. Betul tu Nuha.bila ade kesan confirm in love terukkk.

    ReplyDelete
  3. Tie dulu ambik ITEM dalam SET RAHMAH ni sebab gastrik. Tertiba cantik sama. Ehh untung

    ReplyDelete
  4. Siap cerita testimoni bagai lagi, syok!

    ReplyDelete