KENAPA KOMUNITI SHAKLEE SANGAT BEST

by - 10:05 PM

Assalamuaikum, ketemu lagi kita yer.haa, kali ni pun Gie nak sharing santai-santai je. Sebelum tu Gie nak ucap terima kasih sesangat kat awak sudi singgah dan baca sharing Gie tau. 

Kali ni Gie nak share ngan awak tentang Bestnya join Shaklee. Eh, best ke? Mestilah best awak. Tahu Tak 6 Disember 2022 yang lalu Gie sudah menjangkau 10 tahun sign up sebagai Shaklee Distributor tau. Lama kan! dah cecah 1 dekad.



Gambar di atas adalah sebahagian Leader-Leader yang hadir dalam Team Jutawan, dan Gie adalah salah seorangnya. Ni baru sebahagian tau. Sebahagian ke? Rasenya secebis kot. Hihi ramai yang tak dapat datang masa event ni diadakan. Untuk pengetahun, event yang Shaklee anjurkan awal bulan Februari baru-baru ni khas untuk leader-leader yang efektif yang bertungku lumus untuk cycle 2022. Kalo cerita jadi panjang pulak al-kisahnya😂

Gie syukur sesangat ditemukan dengan Shaklee. Mungkin sebelum ketemu Shaklee memang Gie tak pernah join mana-mana bisnes. Tapi sejak join Shaklee, dengan Ukhwah yang terbina ni buat Gie jadi makin sayang dengan circle yang sangat positif ni.

Jujurnya Gie sangat sayang dengan Circle komuniti yang penuh dengan positif vibes. Dalam komuniti Shaklee tak istilah tau tindas menindas ni. Kami sentiasa bantu-membantu walaupun kami ni kadang dari keturunan / team yang berlainan. 

Bermacam-macam group ada tanda sokongan diantara satu sama lain. Walapun dibawah group berlainan,masing-masing tak lokek ilmu tau. Sentiasa sharing ilmu yang ada.

Paling tak sangka komuniti Shaklee yang terjalin bukan sekadar ilmu dunia sesama berkongsi,malah ilmu akhirat. Subhanallah,macamana tak sayangnya.

Jika awak sedang mencari peluang bisnes bukan sekadar mencari kesenangam didunia malah ilmu akhirat, komuniti Shaklee yang Gie join nilah patut awak pilih. 

Macam sebelum ni Gie cerita dalam kisah Projek #blogmegashaklee dimana projek ni under super upline Gie tau. Macam Team Jutawan pun under Master Norita jugak. Memang berlapis-lapis kalo nak citer. Next maybe Gie akan selit pasal Marketing Shaklee.

Kalau awak berminat nak tahu detail lagi tengang Shaklee dan tak sabar-sabar nak tunggu next sharing, apakata awak contact je Gie terus.hihihi 

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.



You May Also Like

0 comments