PROJEK BLOG MEGA

by - 4:02 PM

Assamualaikum, semoga hari awak indah dan dilimpahi rahmat Allah swt buat awak yang sudi singgah blog Gie.

Kali ni Gie nak share dengan pasal Projek Blog Mega Shaklee yang Gie join under Group super upline Gie iaitu Master Norita. Pada mulanya Gie was-was tau nak join projek #blogmegashaklee 1.0 ni. Yelaa, bakat menulis nak mengarang ni dah jauh sangat tertinggal. Tapi Gie cabar diri join sebab nak circle baru. 

Bestnya join Projek Blog Mega 1.0 ni kerana kita diajar tentang sabar dan kerjasama dengan apa yang kita buat. kita buat bukan sorang-sorang tau. Kita diberi 'sparring partner' dalam menjalan tugas yang diberi. Secara automatik kita kena berhubung dengan orang yang bukan dikalangan team kita. alhamdulillah, boleh berukhwah dengan team lain. 

Paling tak sangka ada tawaran hadiah jugak tau bila berjaya buat tugasan. Memang Gie sendiri pun tak sangka berjaya menang Nutriferon. Bukan murah tau. Sekotak Nutriferon berharga RM198 tau.. sungguh tak sangka betul. Dan sekarang ni Master Norita dah open untuk buat Projek #blogmegashaklee 2.0. 


                                 

Bila Master Norita Annouce berkaitan Projek #blogmegashaklee 2.0 memang excited nak join. Makin syokk pulak duk karang- mengarang ni. Sambil aktifkan balik blog yang dah lama bersarang ni mane tahu ada rezeki boleh menang hadiah lagi kan. Syokkkk kann!
 
Memang Gie rasa sangat beruntung berada dalam cycle ni dan makin in love dengan team Shaklee ni. Tak lupa juga, sekiranya awak masih lagi belum bace posting sebelum ni iaitu tentang Internmittent Fasting awak boleh klik link ni, berkaitan Cara Internmittent Fasting yang betul. Dan jika nak tau tentang Set Kurus Shaklee, boleh klik yang ni Set Hello New You Shaklee.


Okay awak, setakat tu sahaja untuk kali ni....Santai- santai je. Next Gie nak share ngan awak tentang Comunity Shaklee. Best ke join Shaklee? Kenapa awak patut join comunity Shaklee yang Gie join. 

Jangan Lupa singgah tau...Semoga Allah swt sentiasa merahmati awak dimana awak berada dan dipermudahkan segala urusan. Salam ukhwah daripada Gie ;)

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

You May Also Like

0 comments