BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

by - 1:27 PM

Assalamualaikum, Salam 22 Ramadhan, salam perkenalan baru yang sudi singgah ke sini. Hari ni Gie nak mengarang entry tentang Bisnes Online. Bisnes online sekarang dah semakin meluas. Gie mengenali bisnes online sekitar tahun 2011, Pertama kali jatuh cinta dengan produk dan setahun lepas itu buat bisnes online dengan Shaklee. Dan kini masih setia dengan Shaklee.

Tahun ni adalah tahun ke 11 dalam bisnes, dan pengalaman jatuh bangun dalam bisnes ni dah jadi asam garam dalam dunia perniagaan. Tak kiralah kita bisnes Offline mahupun Online. Tapi, Bisnes Online ni untung kerugian Zero Cost boleh katakan.

bisnes shaklee mudah
Ini adalah sebahagian Leader team Jutawan yang hadir dalam BLNC 2023

Kini, pasaran Bisnes Online sedang berkembang dengan pesat, dan kini menawarkan peluang untuk pengusaha baru. Kita bila-bila masa boleh mulakan perniagaan walaupun kecik-kecik sebagai dropship.

Perniagaan dalam talian (Bisnes Online) yang boleh anda Mula hari ini, ia mudah untuk dimulakan, tidak memerlukan kos yang tinggi atau mungkin bermula dengan Zero Modal.Gie nak share dengan anda tentang Bisnes Online Shaklee yang Gie setia hampir 11 tahun ni.

Dalam entri kali ini, Gie akan terangkan pada anda cara memulakan Bisnes Online di Malaysia, dengan dengan Shaklee.

Bisnes Online terbaik di Malaysia ialah Shaklee, kenapa?

1. Shaklee adalah syarikat MLM yang bereputasi

Shaklee adalah sebuah syarikat yang bereputasi dan sah. Telah ditubuhkan pada tahun 1956, produk pertamanya mendahului kelahiran syarikatnya sendiri iaitu Vitalea telah dicipta dan dipasarkan sejak tahun 1901. Shaklee pula telah berada di Malaysia selama lebih 25 tahun melalui lesen perniagaan Akta Jualan Langsung Malaysia.

Jemput baca dibawah bagaimana Roger Barnett CEO Shaklee Corporation Membayar USD65 juta untuk membuat kajian syarikat yang berdaya saing dan berpotensi untuk sustain walaupun sehingga lebih 50 tahun Kenapa kajian ni penting? Sebab kajian ni dilakukan oleh pakar-pakar ekonomi dunia disamping mereka mengkaji pelbagai jenis bisnes dan syarikat di seluruh dunia!


2. Produk berasaskan semulajadi

Produk pula, Shaklee memang lebih tertumpu kepada produk suplemen, produk penjagaan kulit dan produk pembersihan rumah. Shaklee mempunyai reputasi untuk menggunakan bahan-bahan semulajadi dan mampan serta telah berada di dunia perniagaan selama lebih 65 tahun.

Produk yang baik dan selamat sangat penting, satu sebabnya kita gunakannya untuk diri kita, justeru kita mahukannya membantu kesihatan kita. Dan kita juga bila produk bagus, kita selesa nak jual kepada orang lain.

ajen shaklee terengganu

Berkenaan produk ni, Shaklee ada jaminan Komitmen Shaklee dalam penjagaan kualiti kesemua produknyaBukan itu sahaja, Shaklee juga memiliki 2 kajian powerful berkenaan produk-produknya yang mana salah satu bukti penting produknya selamat untuk jangka masa panjang, malahan berkesan untuk digunakan
Okay, itu adalah sedikit pengenalan tentang Shaklee company. 

Namun, sekiranya anda nak perjelasan ringkas dan mudah boleh terus berhubung dengan Gie tau..terus ke talian Whatsapp.

1) Modal Rendah

Modal yang sangat minima. Dengan bayaran serendah rm35 atau percuma (jika membeli produk bernilai lebih 100uv), anda berpeluang menjalankan perniagaan Shaklee anda right away. Tak perlu ada MOQ (minimum of quantity) sepertimana biasa diamalkan oleh founder-founder produk. Mudah Kan! Pilihan Bisnes Online dengan Shaklee sangat mudah. Nak mudah lagi cepat-cepat hubungi Gie tau. (Whatsapp)

Ini paling penting. Ada ramai orang buat bisnes online, tapi ikut produk viral. Tengok viral produk A, dia buat. Habis viral, dia pun cari produk lain. Kalau buat begini, sukar nak sustain dari segi jangkamasa lama, lagipun kita susah nak pegang customer.

Berbeza dengan bisnes Shaklee, ianya bersifat long term. Semakin lama kita dirikan bisnes Shaklee kita, makin banyak kita perolehi dan makin besar team kita.

Selain itu, bisnes Shaklee juga boleh diwarisi kepada keturunan kita. Bermakna selepas kita meninggal dunia, waris kita boleh mewarisi team yang kita usahakan selama ini. Bila perwarisan ni, bermaksud ada amal jariah kita yang boleh digunakan oleh keturunan kita. Banyak bekalan kita untuk akhirat nanti.

Jom Sertai Bisnes Online Terbaik Di Malaysia Ialah Shaklee Sekarang!

2) Boleh Buat Dimana Sahaja

Hanya menggunakan Smartphone anda boleh menjalankan aktiviti bisnes dimana saja anda berada. yang pastinya kawasan tersebut ada rangkaian dan mempunyai internet. alaa, benda ni dah jadi wajib dah sekarang ni kan! Melalui bisnes Shaklee, anda dapat mengembangkan bisnes anda di seluruh dunia, bermakna ianya SKALABILITI. Ia berpotensi untuk berkembang pesat dengan kos yang minimum. Ini bermakna anda boleh mengembangkan perniagaan anda dengan lebih pantas dan lebih cekap.

Kenapa nak berkembang? Bila buat bisnes, mestilah kita ada cita-cita nak pergi lebih jauh kan.

Memandangkan ianya adalah bisnes online, anda boleh juga pastikan anda memiliki juga peralatan bantu bisnes terutamanya handphone untuk menjalankan bisnes anda. Bagaimanapun untuk pengetahuan anda, bisnes Shaklee juga boleh dilakukan secara offline iaitu bersemuka. Jadi kalau anda tidak memiliki kemudahan internet atau telefon bimbit, anda boleh juga lakukan bisnes Shaklee.

3) Mudah dapat repeat order

Kenapa mudah dapat repeat order. Yaa, Shaklee adalah produk suplemen, produk penjagaan kulit dan produk pembersihan rumah. Semestinya ia digunakan dalam kehidupan harian kita. Suplemen atau pun makanan kesihatan sudah tidak asing dikalangan masyarakat hari ni. Ramai sudah celik kesihatan pada usia muda. Bab pepatah, Mencegah lebih baik dari Merawat. 

4) Pendapatan Lumayan

Shaklee menawarkan pelan pampasan berbilang peringkat dengan insentif untuk membina lebih ramai pembina bisnes yang mampu menjana pendapatan melalui bisnes Shaklee. Tiada had dari segi pendapatan yang boleh diperolehi oleh pengedarnya. Anda bina bisnes anda, anda dapat habuannya.

Shaklee membayar RM370 juta kepada semua ahli dan pengedar yang layak bagi tempoh 3 tahun (dari 2020 hingga 2022). Sebab apa tempoh ni? Sebab ini masa musim pendamik. Untuk pengetahuan, majoriti yang buat bisnes shaklee adalah secara Online (Bisnes Online)

Shaklee Kuala Terengganu                                                        Bonus Shaklee adalah tak terhad

buat duit dengan shaklee
11 Jenis Kategori Bonus yang ditawarkan

shaklee kuala terengganu
Kita Tentukan Berapa Bonus Yang Kita Mahukan

Kenapa Buat Bisnes?

Tahun 2023 ni menyaksikan banyak rungutan-rungutan daripada kalangan rakyat Malaysia. Kebetulan tahun ini bulan Mac terutamanya, banyak perlu keluar duit seperti keperluan sekolah, keperluan Ramadan dan sambutan Hari Raya. Mac dan April merupakan bulan-bulan yang getir bagi rakyat Malaysia ketika ini.

Bukan itu sahaja, harga-harga barang pun naik tak seperti dulu. Memang kita fahamlah aspek tukaran mata wang asing yang semakin tak menyebelahi Ringgit Malaysia (RM) sejak tahun 2020. Sudahlah kita ni negara bukan pengeluar, lalu banyak bergantung kepada barang import, dari sekecil-kecil biji benih sayur, sehingga sebesar-besarnya kita import semuanya. Kesannya kita tanggung selepas berpuluh tahun amalan import begini diamalkan.

Bahagian aspek kawalan harga, memang sukar kita bendung (at least kita sebagai pengguna dan rakyat). Bukan dalam circle of influence kita. Tapi bab pendapatan, adalah dalam tangan kita sendiri.

Gie sendiri tak terkecuali melalui kesukaran ini. Syukur sesangat dengan adanya income Shaklee ini. Sangat-sangat membantu dalam menangani masalah ni. Pendapatan Gie dan suami ni dikategorikan M40, dan semua anak-anak Gie bersekolah.

Jujurnya, dengan Bisnes Online yang Gie buat, alhamdulillah dapat membantu juga dalam perbelanjaan keluarga kami. Jadi walaupun bab harga barang sedikit meningkat, kami masih dapat membeli keperluan keluarga dengan lengkap. Terutama keperluan sekolah anak-anak, dan sambutan hari raya yang sederhana, selain masih dapat menikmati gaya hidup yang biasa kita alami.

Oh ya, sebelum itu, mungkin ada yang tertanya-tanya siapa yang boleh buat bisnes Shaklee? Dan bagaimana cara untuk menyertai bisnes ini?

Untuk pengetahuan anda, siapa pun anda, lelaki atau perempuan, bekerja atau tidak, tiada mengira tahap pendidikan, surirumah atau bekerja, anda semua boleh membuka bisnes online Shaklee anda sendiri. Hanya perlukan :Umur 18 tahun ke atas

Jadi point disini ialah keperluan menambah pendapatan adalah sangat penting masa sekarang ini. Pilihan Bisnes Online dengan Shaklee adalah pilihan yang TEPAT.

#Blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#SetRahmahShaklee2023


agen shaklee malaysia

Berminat atau ada sebarang pertanyaan bagi mendapatkan produk shaklee ini anda boleh hubungi saya melalui:


(Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah


Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.





cara join shaklee



You May Also Like

1 comments

  1. Dulu saya sceptical dengan bisnes MLM. Rupanya bisnes MLM Shaklee is real

    ReplyDelete