VIVIX PRODUK PREMIUM! TAKDE PADA PASARAN SELAIN SHAKLEE

by - 3:21 PM

Assalamualaikum para pembaca yang dikasihi..

Kali ni Gie berhasrat nak share tentang "killer produk Shaklee No. 1" iaitu VIVIX.Vivix  adalah merupakan suplemen yang sangat premium daripada Shaklee yang tinggi dengan kandungan antioksidan. Vivix  adalah satu-satunya supplement yang berjaya menembusi sel sehingga ke peringkat DNA. Vivix  merupakan minuman botani anti-aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Vivix ni adalah bahan botanical daripada 4 bahan semulajadi yang tinggi polifenol.Bahan-bahan yang ada dalam vivix adalah :-

  • Anggur muscadine
  • Carrot purple
  • Elderberri Eropah
  • Knotweed Jepun.

p/s: Apakah itu antioksidan?Antioksidan adalah bahan yang boleh melindungi sel anda dari kesan radikal bebas. Ia didapati secara semulajadi dalam makanan berasaskan tumbuhan termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, produk bijirin, kacang, biji, herba dan rempah-ratus.

Kajian menunjukkan gabungan 4 bahan botanical ini menghasilkan minuman polifenol 10 kali ganda manfaatnya kepada badan manusia. Polifenol ni kita akan jumpa dalam tumbuhan yang berwarna gelap. Dan fungsi polifenol ni kepada tumbuhan adalah menjaga, melindungi tumbuhan tersebut.

Daripada kajian inilah, Shaklee hasilkan minuman polifenol yang lagi power dan fungsinya juga untuk

  • Melindungi sel-sel badan kita.
  • Repair/renew sel-sel yang rosak kepada sel-sel yang sihat
  • Meningkatkan prestasi sel yang tak sihat kepada sel-sel yang bertenaga
  • Melindungi Sel-sel yang sihat daripada rosak.

Istimewanya minuman botanical ni adalah 'pure' , tak ada setitik campuran bahan-bahan perasa lain pun dan tak ada sebarang pewarna tambahan termasuk air. Hanya Extract daripada 4 bahan botanical semulajadi ni sahaja. Ia bukan jus seperti minuman polifenol kat luar sana.

Cuba ambik vivix letak kat freezer, memang tak akan beku. Melainkan korang beli vivix yang tak original haaaa dah campur dengan air mesti beku kalau letak kat freezer. Sama situasi nya macam madu asli. Madu asli kalau kita letak dalm freezer ia tak akan membeku, melainkan madu tu dah di campur. Itulah keistimewaan hebatnya ciptaan Allah.


Extract daripada 4 bahan semulajadi inilah terjadinya vivix yang mempunyai polifenol yang tinggi dan kaya dengan antioksidan. 6-8 kali ganda power antioksidan minuman polifenol ni daripada beri lain. Yang istimewanya ia tiada di keluaran Syarikat lain yer.

Inilah fungsi Polifenol yang sangat Power. 

Sedekad yang lalu, terdapat banyak faedah terhadap potensi manfaat kesihatan daripada tumbuhan yang mengandungi polifenol sebagai antioksidan. Sehingga kini, terdapat lebih daripada 4,000 kajian mengenai kebaikan polifenol yang menunjukkan kebaikannya terhadap tubuh badan manusia.

MANFAAT KESIHATAN
4 Manfaat Kesihatan yang Hebat dari Polifenol

1. Membersih dan Detoks
Kajian menunjukkan bahawa polifenol boleh menggalakkan fungsi hati yang normal.
  • Melindungi hati dengan membantu badan mengawal tekanan dalam badan, mengurangkan kemerahan dan bengkak, serta mengurangkan sel yang mati pada organ hati. 
  • Berita baik untuk mereka yang mengalami masalah keletihan dan hati berlemak atau mencari penyelesaian detoksifikasi hati secara semula jadi!
  • Polifenol terutamanya resveratrol menyerupai kesan kesihatan daripada berpuasa atau pengurangan kalori, yang boleh membantu anda menurunkan berat badan. 
  • Ia merangsang hormon yang meningkat apabila individu mengawal pengambilan kalori.
2. Meningkatkan Tenaga
Mitokondria adalah pengeluar tenaga utama anda, ia memenuhi lebih daripada 90% keperluan tenaga badan. Polifenol juga membantu meningkatkan prestasi anda ketika bersenam.
  • Kajian telah menunjukkan bahawa polifenol membantu mempercepat pengeluaran mitokondria di dalam badan kita.
  • Peningkatan tahap mitokondria membantu meningkatkan tenaga badan dan mengurangkan keletihan.
  • Di dalam satu kajian, salah satu polifenol yang paling berkuasa - resveratrol, bukan sahaja meningkatkan kelajuan tikus berlari pada pengisar injakan sebanyak 21 peratus, tetapi juga membantu tubuh mereka memecah lemak dan memperkuat otot rangka, meningkatkan prestasi senaman.
  • Resveratrol didapati meningkatkan jisim otot dan pertumbuhan semula otot pada orang dewasa yang lebih tua, terutamanya apabila digabungkan dengan amalan bersenam. 

3. Kulit Berseri
Kajian klinikal terkini mencadangkan bahawa polifenol mempunyai potensi untuk melindungi kulit anda daripada kerosakan radiasi ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas yang membawa kepada penuaan kulit  untuk memperoleh kulit yang lembut dan berseri.
  • Meningkatkan pengeluaran kolagen untuk kulit yang tegang.
  • Melicinkan garis halus dan kedutan untuk kulit yang kelihatan lebih muda.

4. Meningkatkan Perlindungan
Pelbagai kajian penyelidikan telah menunjukkan fungsi polifenol dalam menghalang pertumbuhan sel abnormal. Penyelidik percaya bahawa fungsi antioksidan polifenol membantu:
  • Melindungi DNA daripada kerosakan, yang boleh mencetuskan pertumbuhan sel abnormal.
  • Menyokong replikasi DNA untuk fungsi sel yang sihat.
  • Mengurangkan keradangan dengan mengoptimumkan sistem imun.
  • Meningkatkan tahap antioksidan dalam badan.
  • Kurangkan tekanan biologi dalam badan.


Shaklee ada lebih 70 orang full time scientist yang pakar dalam bidang masing-masing. Antara SAB Scientific Advisory Board shaklee adalah Dr Elizaberth Blackburn seorang pemenang hadiah Nobel dunia,beliau adalah penemu dan pengkaji "telemore" dlm DNA. Kajian beliau menguatkan lagi keunggulan vivix sbg world best anti aging supplements.


Dapatkan #VivixShaklee sekarang sementara ada promosi.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.


You May Also Like

0 comments