CAROTOMAX: Bukan Sekadar Vitamin Untuk Kesihatan Mata

by - 10:21 AM

Mata Bercahaya, Pipi Kemerahan Dengan Carotomax

Haaaa...amacam, menarik dan tertarik tak???

Pada yang bercermin mata, yang bercontact lens, yang mata rabun ayam mahupun rabun malam, nilah produk yang pasti buat anda x tido malam memikirkannya...

Bagi yang nak cantik...(citer pasal cantik lagi..best kan...), yang teringin nak pipi nampak kemerah-merahan walaupun x pakai blusher n kulit x berapa nak cerah, ini jugakla produk  yang patut dan sangat perlu anda dapatkan sebaik saja anda habis baca entry ni.... ^__^

Memperkenalkan....

mata bersinar dengan carotomax shaklee
CAROTOMAX......si kecil yang comel lote, tapi kuasanya, setanding pembedahan laser mata....(exaggeration sikit ye di situ ya) dan sehebat blusher jenama-jenama make up yang hebat seperti MAC, Maybelline, SimplySiti dan sebagainya...(x berapa nak tau sangat brand make up sebab x guna hihihi)...

bukan sekadar tu aje tau, bab kater orang kecik2 cili padi..kekeke, carotomax pun bagus untuk Kanser? haaa,camne tu...jom bace bagaimana ia boleh mencegah Kanser.

Perlindungan Sel-Sel dari Dalam*
Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.



Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan
Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CarotoMax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi. *CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.


5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun*
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.Dalam CarotoMax mengandungi karotenoid menyamai dengan
Apa yang best sangat Carotomax ni??? Untuk pengetahuan, carotomax ni lah produk Shaklee yang paling sikit kuantitinya dalam sebotol, hanya ada 30 biji je dalam setiap botol, malah botolnya kecik je, so sangat mudah nak dibawa ke mana-mana. Letak dalam handbag pun dia tak amik space yang besar..Apa yang best sangat Carotomax ni??? Untuk pengetahuan, carotomax ni lah produk Shaklee yang paling sikit kuantitinya dalam sebotol, hanya ada 30 biji je dalam setiap botol, malah botolnya kecik je, so sangat mudah nak dibawa ke mana-mana. Letak dalam handbag pun dia tak amik space yang besar..Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.


Berikut adalah jenis-jenis nutrisi yang terdapat dalam Carotomax dan fungsinya...
carotomax shaklee 
Manfaat utama Carotomax antaranya adalah :

  1. lebih selamat dari vitamin A : pengambilan vitamin A yang berlebihan boleh menyebabkan toksisiti, seperti yang ditemui oleh saintis pada tahun 1912.
  2. mempertingkatkan penglihatan : ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. mempertingkatn masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, gegelung hitam di bawah mata dan sebagainya.
  3. meredakan penyakit kulit : pengambilan yang berterusan akan melegakan masalah kulit seperti kulit kering, kulit gugur, jerawat, acne dan lain-lain.
  4. melawan kanser dan oksidasi : pengambilan kerap beta karotena membantu mengukuhkan sistem imunisasi, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser serta menghalang pembentukan sel-sel kanser yang baru.
  5. menghalang infeksi : merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis, asma dan selsema.

Setiap hidangan sebiji Carotomax adalah bersamaan dengan....



Secara puratanya, manusia hanya mampu memperolehi sebanyak 8mg karotenoid lutein, likopena dan beta karotena dari sumber makanan, sebaliknya badan kita memerlukan lebih dari itu. Akan tetapi, dengan adanya Carotomax, badan kita mampu mendapatkan sehingga 15mg karotenoid dari hanya sebiji kapsul sahaja!! hebat kan... ^__^

HARGE??? pastinya anda terkejut dengan harganya..kerana ia sangat BERBALOI, tak setanding dengan kebaikannya..

Fauziah-Shaklee Independent Distributor
PM/Whatsapp/Wechat :0139822721
Email : giefauziah@gmail.com
Facebook: GieFauzieyah





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

You May Also Like

0 comments