Shaklee Energy Booster - CoQ - Trol

by - 7:08 PM



BERITA BAIK UNTUK MEREKA YANG MUDAH PENAT, LESU DAN MENGANTUK! 

CoQ-Trol Shaklee pun best tau
Ada ke yang belum kenal dengan CoQ-Trol kami ni..??

Apakah CoQ-Trol Plus ini..?? 

CoQ-Trol Plus membantu anda kekal aktif dan bertenaga dengan Coenzyme Q10, antioksidan yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga.

Manfaat CoQ-Trol Plus Shaklee
  • Membantu kekal bertenaga .
  • Menyokong gaya hidup yang aktif dan cergas .
  • Membaiki peredaran darah yang sihat .
  • Mengekalkan kolesterol yang sihat .
  • Menguatkan otot jantung .
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung .
  • Meningkatkan kesuburan –  peningkatan   pergerakan dan                    kuantiti sperma, memperbaiki kualiti ovum dan peluang tinggi  untuk persenyawaan .
  • Bertindak sebagai pelindung UV kepada kulit .
  • Memberi tenaga untuk penghasilan dan pembaikan sel kulit .
  • Kulit lebih anjal dan sihat .
  • Kulit kurang berkedut .
  • Meningkatkan daya ingatan dalam pembelajaran .
  • Lebih fokus dan peka .
  • Mengurangkan risiko penyakit berkaitan dengan  penuaan, iaitu Alzheimer dan Parkinson . 



Pernah dengar Coenzyme Q10? 

Coenzyme Q10 atau singkatannya CoQ10 adalah komponen asas dalam menjana tenaga untuk sel badan kita. Ianya ibarat "palam pencucuh"!

Produk ini yang dilancarkan dalam bulan Januari 2018! Dahulunya dikenali sebagai CoQ Health, tapi kini dengan nama dan formulasi baru iaitu CoQ Trol Plus. Ataupun biasa orang ramai gelar, CoQ10 Shaklee. 

Utk pengetahuan semua badan kita boleh menghasilkan tenaga CoQ10 secara semulajadi tetapi kadar penghasilannya menurun mengikut pertambahan usia. Oleh itu, kita perlu ambil sumber CoQ10 melalui pemakanan atau supplemen tambahan CoQ10 dalam diet harian.




6 SEBAB KENAPA ANDA PERLU AMBIL COQ-TROL PLUS!
  1. Generator Tenaga Utama - Berada di dalam mitokondria - kilang tenaga anda CoQ10 mulakan proses penghasilan tenaga untuk menjadi bahan api kepada mitokondria dan nenghasilkan 95% tenaga badan anda.
  2. DUO Tenaga Dengan Polifenol - Cepat letih? Inginkan tenaga berpanjangan? Ambil kombinasi CoQ10 dengan Polifenol.Polifenol menghasilkan lebih banyak tenaga mitokondria manakala CoQ10 menjadi bahan api untuk mitokondria untuk hasilkan lebih banyak tenaga!
  3. Sumber Antioksidan Yang Berkuasa - Merupakan antioksidan yang kuat, Coq10 bermanfaat untuk kesihatan, kulit yang lebih muda, menggelakan kerosakan radikal bebas yang di sebabkan sinaran UV dengan berkesan.
  4. Nutrisi Penting Untuk Jantung - Secara semulajadi, Coq10 banyak berada pada jantung yang mengepam darah 24/7. Sayangi jantung sendiri, ambillah Coq10.
  5. Kekal Remaja - Pada usia 20-an, Coq10 berada pada paras yang tinggi di dalam badan dan ia juga mula berkurangan pada usian 20-an. Anda akan mula letih, lemah badan dan mengalami tekanan emosi. Tingkatkan tahap CoQ10 dengan supplemen CoQ10.
  6. Anda Ambil Statins? Jadi Anda Perlukan CoQ10 - Statin menurunkan kadar kolestrol. Itu sesuatu yang baik. Ia juga menurunkan tahap CoQ10. Berdasarkan kajian, ia berkurangan sebanyak 40%. Banyak tu.
Jadi periksa tahap kolestrol dan dalam masa yang sama anda perlu kekalkan  tahap CoQ10 dengan supplemen CoQ10 dalam diet harian.




Nak dapatkan COQ-TROL PLUS anda? Ingin tahu Rahsia Kehebatan Coq-Trol Plus >>>Klik Sini >>>CoQ-Trol Plus<<<

Dapatkan #Coq-Trol sekarang untuk BOOSTER ENERGY!

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



 (Gie Fauzieyah)
PM,Whatsapp : 013-982 2721
ID Shaklee: 912406
Emel:giefauziah@gmail.com
Facebook : Giefauzieyah   

Konsultansi sebelum dan selepas pembelian akan diberikan Secara PERCUMA kepada Anda! semestinya TAWARAN harga menarik dari saya.

You May Also Like

0 comments